Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia -  „UAB: Dezvoltare de competențe și infrastructură pentru transformare digitală”
 
 „UAB: Dezvoltare de competențe și infrastructură pentru transformare digitală”

 

 

Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă - „PNRR: Fonduri pentru România modernă şi reformată!”

Granturi pentru Digitalizarea Universităţilor

Beneficiar: Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

Titlul proiectului: „UAB: Dezvoltare de competenţe şi infrastructură pentru transformare digitală”

Contract de finanţare nr. 14037/16.09.2022

Nr. 6977/ 20.03.2025

 

ANUNŢ

privind selectarea grupului ţintă format din 30 de cadre didactice

în cadrul proiectului PNRR cu titlul UAB: ”Dezvoltare de competenţe şi infrastructură pentru transformare digitală”

 

Universitatea ”1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în mun. Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr.5, jud. Alba, organizează sesiuni de înscriere pentru programul de formare destinat cadrelor didactice, personalului auxiliar şi personalului de cercetare din cadrul proiectului cu titlul: „UAB: Dezvoltare de competenţe şi infrastructură pentru transformare digitală”.

 

Obiectiv general: Proiectul „UAB: Dezvoltare de competenţe şi infrastructură pentru transformare digitală” contribuie la creşterea rezilienţei universităţii, făcând-o mult mai pregătită să facă faţă provocărilor digitale. Prin finanţare pentru formarea competenţelor digitale a cadrelor didactice şi didactice auxiliare, respectiv ale studenţilor se urmăreşte existenţa logisticii digitale şi a competenţelor digitale ce va permite îmbunătăţirea programelor de studiu prin revizuirea unor fişe de discipline, secvenţe şi materiale didactice, respectiv mod de derulare act didactic prin utilizarea infrastructurii digitale achiziţionate, conform cadrului european DigCompEdu.

 

Prin intermediul proiectului, cadrele didactice/personalul auxiliar/personalul de cercetare vor putea beneficia de programul de formare: „Îmbunătăţirea predării prin folosirea infrastructurii digitale moderne de tip platforme educaţionale, software modern, roboti virtuali, inclusiv cunoaşterea noilor pedagogii de predare prin utilizarea tehnologiilor informaţionale”.

 

Ø  Condiţii de eligibilitate

 

Pentru a se putea înscrie la activităţile desfăşurate în cadrul proiectului „UAB: Dezvoltare de competenţe şi infrastructură pentru transformare digitală”, un cadru didactic/personal auxiliar/personal de cercetare este necesar să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii de eligibilitate:

a.       Să îşi desfăşoare activitatea de predare/auxiliară/de cercetare la una dintre facultăţile Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia;

b.      Să desfăşoare activităţi didactice/auxiliare/de cercetare la cel puţin o disciplină la unul

din programele:

 

 

·         Informatică (licenţă)

·         Programare avansată şi baze de date (master)

·         Electronică aplicată (licenţă)

·         Sisteme electronice inteligente avansate (master)

·         Marketing şi promovarea vânzărilor (master)

·         Contabilitate şi informatică de gestiune (licenţă)

·         Pedagogia Învăţământului Primar şi Preşcolar (licenţă)

·         Artă sacră (licenţă)

 

Perioada sesiunii de înscriere pentru activităţile destinate cadrelor didactice, personalului auxiliar şi personalului de cercetare, în cadrul proiectului „UAB: Dezvoltare de competenţe şi infrastructură pentru transformare digitală”, este 20.03.2025 – 04.04.2025.

Înscrierea în cadrul proiectului se realizează prin accesarea link-ului https://digital.uab.ro/jobrouter/?jr_instance_id=2&cmd=PublicStart&ps=a1e766646b52cb4ecbaca473cfe265e9&username=webuser,

 

Si completarea electronica a  formularelor (Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3) semnarea şi transmiterea lor prin email la cmp@uab.ro. Documentele personale (CI, diplome adeverinţă de salariat) se depun în copii conforme cu originalul la Centrul pentru Managementul Proiectelor.

 

Ø  Înscriere

 

Dosarul candidatului pentru înscriere va cuprinde următoarele documente:

A.    Documente înscriere, pe care fiecare cadru didactic/personal auxiliar/personal de cercetare le va semna (în original) şi le va data (data semnării):

1.      Formular de înscriere – Anexa 1;

2.      Declaraţie privind prelucrarea datelor cu caracter personal – Anexa 2;

3.      Declaraţie privind disponibilitatea şi acceptul utilizării materialelor didactice dezvoltate/îmbunătăţite – Anexa 3.

B.     Documente justificative în original:

4.      Adeverinţă eliberată de către Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia din care să rezulte calitatea de angajat (cadru didactic/personal auxiliar/personal de cercetare) şi/sau disciplinele predate (în semestrele I/II al anului universitar în curs (2024-2025)).

C.     Documente justificative în copie pe care fiecare cadru didactic/personal auxiliar/personal de cercetare va scrie „Copie conform cu originalul”, le va semna (în original) şi le va data (data semnării):

5.      Act de identitate (faţă) cadru didactic/personal auxiliar/personal de cercetare;

6.      Act de identitate (verso) cadru didactic/personal auxiliar/personal de cercetare – dacă este cazul;

7.      Diplomă de bacalaureat împreună cu anexele/supliment de diplomă;

8.      Diplomă de licenţă împreună cu suplimentul de diplomă;

9.      Certificat de naştere;

10.  Document care atestă schimbarea numelui cadrului didactic/personalului auxiliar/personalului de cercetare – dacă este cazul;

 

 

Notă: semnarea documentelor se poate realiza:

• Olograf;

• Electronic, cu semnătură electronică certificată.

 

Dosarul de înscriere se depune personal la Centrul pentru Managementul Proiectelor.

Pe plic se va specifica numele cadrului didactic/personalului auxiliar/personalului de cercetare şi menţiunea „Pentru proiectul PNRR: UAB: Dezvoltare de competenţe şi infrastructură pentru transformare digitală” – Dosar de înscriere.

Termenul limită pentru înregistrarea dosarului la Centrul pentru Managementul Proiectelor este de 05.04.2025.

 

Ø  Evaluare şi selecţie dosare înscriere

Rezultatele de evaluare a dosarelor (admis/respins) vor fi afişate pe site-ul proiectului, respectiv pe site-ul Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, secţiunea Informare publică, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalizarea termenului pentru depunerea dosarului de înscriere.

Contestarea rezultatelor se poate realiza, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor pe site-ul proiectului, respectiv pe site-ul Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, secţiunea Informare publică prin depunerea personală la Centrul pentru Managementul Proiectelor.

Rezultatele contestaţiilor se vor publica pe site-ul proiectului, respectiv pe site-ul Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, secţiunea Informare publică, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la finalizarea termenului pentru depunerea contestaţiilor.

Informaţii suplimentare se pot obţine la Centrul pentru Managementul Proiectelor (Palat Apor – etaj 1), la adresa cmp@uab.ro, telefon 0258806271.

  

 

Manager proiect,

 

Conf. univ. dr. Kadar Manuella